V tomto module gadget sa vyskytla chyba

28. 4. 2013

Dokument Sirius (moja recenzia a dojmy, či dojemná recenzia?)

Zmienka o filme Sirius sa ku mne dostala na začiatku tohto roku a „lajknutím“ na facebooku sa ku mne dostávali ich promočné materiály. Bola som zvedavá, či na niečo nezabudnú, o čom už viem a čo nové sa dozviem.
Takmer do poslednej chvíle pred oficiálnym dátumom zverejnenia som dúfala, že sa ku mne film dostane cestou, kedy nebudem musieť zaň platiť (zvyk ;-)). Tento môj názor sa náhle zmenil po vypočutí čarovnej vety, že film nebol produkovaný holywoodom a je od ľudí pre ľudí.

Film som si plánovala pozrieť on-line až pár dní po zverejnení, aby som sa vyhla prípadnému zasekávaniu obrazu (neviem, akú technológiu používajú). No už 22. Apríla večer ku mne e-mailom film pricestoval, čo ale nezmenilo môj plán, zaplatiť.

Dvojhodinový film je nabitý mnohými faktami, ktoré sa už šírili po internete (čo som aj očakávala: pohon na vodu, phoenix lights), ale aj mnoho, o ktorých som nevedela. Film si budem musieť pozrieť ešte niekoľkokrát, aby som si všetko zapamätala. Mal rýchly spád a bol plný dramatickosti. Táto dramatickosť je využitá pre zosilnenie dôležitosti a motivačnej energie k túžbe po novom svete a pravde. Vyvoláva dojem, že ľudí s touto túžbou je mnoho a nie sme v tom sami.

Osobný príbeh doktora Greera, ktorý sa tiahne v pozadí celého filmu, je úžasný aj dojímavý. Úžasné je, ako si musíme v živote prejsť istými skúsenosťami, aby sme naplnili náš životný cieľ. Veľký zlom na jeho ceste nastal, keď zažil klinickú smrť a pocítil nekonečný priestor. Na konci tejto cesty je (zatiaľ) film Sirius aj napriek rôznym problémom a dokonca vyhrážkam.

Dr. Greer vytvoril zoznam bodov pre uskutočnenie kontaktu s UFO, nazvaných CE-5, ktorých funkčnosť demonštrovali – svetelná loď, ktorá sa vo výške objavila, bola nádherná. Na konci filmu ukázali koláž videí od ľudí z celého sveta, ktorí praktizujú CE-5. Keď som zaznamenala slovenčinu, stopla som to a hneď som na facebooku vyhľadala Antona Tvrdíka a kontaktovala ho. S CE-5 majú výborné skúsenosti a robia na projekte, ktorý budú na Slovensku šíriť, takže sa neviem dočkať :-). (Kedy je približný termín E.T. verejného kontaktu?)

Vo filme sa samozrejme nevyhli téme potláčania informácií  a dokonca umelému šíreniu strachu voči mimozemšťanom pomocou vrhania zlého svetla na únosy. Pre potrebu zdieľania tejto informácie som preložila Basharov čeneling o Šedých, ktorí sú považovaní za negatívnu rasu.

Tento film dokáže rozbúriť vody po celom svete, ktoré sú už teraz sčerené. Ku koncu je cítiť hnev z manipulácie, vyvolávania strachu, paranoje a frustrácie z úmrtí ľudí, ktorí poznali tajomstvá voľnej energie.

Taktiež sa dozviete, či malý mužíček je človek s genetickou poruchou alebo mimozemšťan.

Film je zatiaľ len v jazykových verziách: anglicky, nemecky, francúzsky, rusky, portugalsky, španielsky a ďalších piatich jazykoch, ktoré neviem identifikovať kvôli písmu (ale tipujem japončinu, čínštinu a arabčinu).

Po prvom zhliadnutí kópie som bola ešte viac motivovaná zaplatiť za ich prácu. Mala som pocit, že sa to všetko týka priamo mňa (čo je v skutočnosti aj pravda – týka sa to nás všetkých). Moja skúsenosť s on-line prehrávaním je: film má výbornú kvalitu a neseká ani pri pomalšom internete (v isté chvíle som mala len 200 KB/s a zvládal to). Cena necelých 8 € (už len) $4.99 je podľa mňa super, ak zoberieme do úvahy neobmedzený počet pozretí počas troch dní od zaplatenia.

Sirius si môžete pozrieť aj na mojej stránke.

Pre lepšiu budúcnosť!
Ivet L.W.